תוכניות ליווי

תוכניות הליווי נועדו לשיפור הישגי החינוך המתמטי וקידום מצוינות
והמיינדסט המתמטי בקרב תלמידים וצוותי הוראה.

בית ספר נווה שלום
צוות מתמטיקה-תיכון מרחבים
מדריכות מתמטיקה ליסודי-מחוז מרכז
בית ספר ניצני זבולון
שקופית קודמת
שקופית הבאה

שירותי תכנית הליווי

  • פיתוח מקצועי של הצוות החינוכי.
  • סדר וארגון בתהליכי העבודה והלמידה הכולל: פריסות, תכנון מוקדם של מטרות ויעדים, פיתוח מודלים למערכי שיעור המותאמים לייחודיות בית הספר או הארגון.
  • מנטורינג מקצועי ואישי לצוותי ההוראה.
  • שיחות מיפוי צרכים ומיקוד התוכן עם הצוות הניהולי והפדגוגי.
  • כלים יישומיים להתמודדות בכיתות הטרוגניות והתאמת תכנים לפי רמות חשיבה וסגנונות למידה.
  • יצירת מאגרי למידה דיגיטליים ופיזיים המותאמים לייחודיות בית ספר.
  • כלים ופרקטיקות לקידום הציר המנטלי בלמידה וחיזוק תחושת המסוגלות והביטחון העצמי של התלמידים.
  • הרצאות וסדנאות לצוות המורים והורי בית הספר [למידע מפורט לחצו כאן הרצאות/ סדנאות]
  • ליווי ותמיכה בקבוצת וואטסאפ ייעודית עבור שאלות, רעיונות או התייעצויות לאורך התהליך.
  • חוברות לימוד, מדריכים למורה, כלי הערכה ומדידה להעצמת הלמידה במתמטיקה.

שלבי תוכנית הליווי:

שלב 1 - אבחון ומיפוי צרכים

היכרות עם הצוות הניהולי, ניתוח חקר מצב קיים, הכרת החזון והערכים, הבנת הייחודיות של בית הספר ובחינת תוכנית חינוכיות קיימות.
שלב זה מתפרס על 1-2 מפגשים עם הצוות הניהולי

שלב 2 - היכרות עם צוות ההוראה

היכרות עם שיטות העבודה, הכלים וההרגלים של צוות הוראה, הבנת האתגרים השטח ומיפוי המצב הלימודי והמנטלי בקרב התלמידים.
שלב זה מתפרס על 1-2 מפגשים עם צוות ההוראה המוביל

שלב 3 - בניית תוכנית ליווי מותאמת

בשלב זה ישלח באופן מוסדר קובץ המלצות מקצועיות לאחר האבחון והסקת מסקנות והצגת תוכנית ליווי מותאמת באופן מדויק בהתאם לחקר המקדים וע"פ תקציב הארגון.
התוכנית המוצעת תהיה גמישה לשינויים בכל שלב בהטמעת התוכנית בפועל

משך תוכנית הליווי:

תכנית הליווי מותאמת לצרכי הארגון וצרכי המורים ונעה בין 3-8 חודשים.
(התוכנית מותאמת ללוחות הזמנים ולאילוצי בית הספר ותיקבע בפגישת האפיון הראשונה עם הצוות הניהולי)

התוכנית מאושרת על ידי משרד החינוך ומוכרת כתוכנית 9069 במערכת גפ”ן

לשיתוף

המלצות על תכניות ליווי

לתיאום פגישת איבחון והתאמה
מלאו את הפרטים הבאים

דילוג לתוכן